Kategorie

Reklamace

Vážení zákazníci,

naším prvořadým cílem je dosáhnout Vaší plné spokojenosti. Jsme si vědomi, že je námi nabízené zboží křehké a může se snadno poškodit. Vzhledem k tomu věnujeme maximální péči balení zboží a dále výběru vhodné přepravní služby. Veškeré zboží z našeho e-shopu zasíláme prostřednictvím přepravní služby PPL. Na této stránce naleznete veškeré důležité informace k tomu, jak zboží reklamovat.


1) Zásilka byla poškozena při přepravě

Pokud byla zásilka evidentně poškozena při přepravě, pořiďte fotodokumentaci a nahlaste škodu na telefonní číslo 844 775 775. Další postup Vám sdělí pracovník PPL.


2) Reklamace z jiného důvodu

Při reklamaci zašlete reklamované zboží v kompletním stavu s kopií faktury, jinak Vám reklamace nebude uznána. Dodací list - fakturu obdržíte spolu s dodaným zbožím. Reklamace zasílejte vždy jako obyčejný balík - ne na dobírku.  Pro další informace nás kontaktujte.


3) Záruka

Na veškeré námi prodávané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky nese v plném rozsahu přepravní služba. Výrobky zůstávají až do zaplacení majetkem našeho internetového obchodu.


4) Záruka vrácení peněz

Na veškeré zboží poskytujeme záruku vrácení peněz. Zákazník má možnost odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od doručení zboží. Vrácené zboží musí být originálně zabalené, nepoužité, nepoškozené a v původním stavu. Náklady na dopravu hradí kupující. Pro další informace nás kontaktujte.


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Košík K pokladně

Newsletter

akce